Кошик
У кошику відсутні товари.

Давайте це виправляти!

Перегляньте категорії: Картриджі або Тонери

Послуги заправки та відновлення картриджів – як не помилитися у виборі сервісного центра

Якщо Ви є власником лазерного пристрою друку,  рано чи пізно  неодмінно стикнетесь з проблемою заправки картриджа.   Ця послуга доволі популярна в нашій країні з огляду на  суттєву економії коштів на друк та її доступності. Послугами численної кількості сервісних центрів та окремих спеціалістів користуються всі – від приватних осіб до державних установ. Висока конкуренція позитивно впливає на якість таких послуг. Тим не менше, дозволимо дати декілька порад, які, на нашу думку, спростять Ваш вибір та зекономлять час.

По-перше:  Радимо уникати надання послуг на місці – в офісі або помешканні. Справа в тому, що чорний фарбник, який знаходиться в середині картриджа  – тонер – уявляє собою мілко дисперсний порошок з розміром частки до 10 мікрон.  Процесу заправки картриджа передує його розбирання та очищення. У випадку, якщо це робиться «на газеті», залишки тонеру в кращому випадку залишаться на меблях, або одязі. В гіршому – в Ваших  легенях.    

По-друге:  Обирайте сервісний центр недалеко від звичних маршрутів переміщення – за картриджем прийдеться сходити двічі – віддати порожній та отримати заправлений. Приємним бонусом буде включення  вартості адресної доставки до вартості послуг.

По третє: Зверніть увагу на упаковку. Картридж – це складний оптико-механічний пристрій, що потребує обережного поводження. Чорний, світлонепроникнений пакет допоможе уникнути засвічування фото барабану, а картонна коробка убезпечить від механічних пошкоджень в процесі його транспортування. Вартість упаковки, як правило, входить до вартості послуг. Якщо надавач послуг віддає картридж в пластиковому пакеті – він «не в темі».

В четверте: Уважно роздивіться тестовий відбиток заправленого картриджу. Якщо для Вас важливий текст – він має читатись від  шостого кегля та вище. Якщо Ви періодично друкуєте графіку – роздивіться передачу напівтонів отриманого зображення. У разі заправки кольорових картриджів – радимо також звернути увагу на правильне перенесення кольорів. Приклад тестових сторінок буде наведено нижче.

По п’яте: Деталі картриджа зношуються, їх необхідно періодично змінювати. В залежності від конструкції картриджа, заміни потребує фотобарабан, ракель, магнітний вал, вал первинного заряду, лезо дозування, тощо. Після заміни перелічених комплектуючих картридж потрібно заправити. Така послуга називається відновленням. Поцікавтесь – заміна яких саме комплектуючих входить у вартість послуги відновлення?  Бажана відповідь – всіх.

В  шосте: Періодичність відновлення картриджа. Якщо Ви друкуєте багато – майте на увазі, через кожні три-чотири заправки картридж потребує відновлення. А через два-три відновлення  Вам  прийдеться купити новий картридж. Зрозуміло, що на частоту заміни суттєво впливає тип конструкції картриджа. Але якщо Вам пропонують робити відновлення через одну заправку картриджа – варіанта два – сервісний центр використовує неякісні комплектуючі, або ж Вас розглядають як «інвестора».

І наостаннє – поцікавтесь наявністю стандартів, за якими працює сервісний центр. Вони можуть бути як міжнародними -  ISO:9001, ISO:14001, ISO:19752, ISO:19758, STMC,  так і внутрішніми  - технічними умовами, або технологічними картами. Відсутність будь-яких стандартів збільшує ризик отримати неякісну послугу.

Сподіваємось, що наведені поради будуть Вам корисними, а Ваш друк тільки  якісним!

   

Популярні новини