Що сталося з моїм принтером?
Новий принтер - радість у домі. Скільки всього відразу ж хочеться надрукувати - тільки встигай заряджати папір! Шкода тільки, що дуже скоро можуть виникнути такі запитання як: "принтер узагалі не друкує, в чому проблема, що сталося з моїм принтером?". А виною всьому маленькі стартові картриджі, які закінчуються і ... починають блимати якісь індикатори.
Найкраще заглянути в інструкцію на сайті виробника принтера або МФУ. Майже напевно вона є там українською та російською мовами. Якщо такої можливості немає, то спробуємо розібратися самостійно.
Що необхідно принтеру для коректної роботи?
1. Хороша, надійна розетка із заземленням. Вилка шнура не повинна випадати, іскрити, перегріватися. Бували випадки, коли після грози й попадання блискавки поряд з будинком в землю, принтер не включався, як і решта незаземленого обладнання.
2. Якісний папір - досить сухий і рівний, із цілими краями. Економити на ньому не потрібно - тому що застрявання, якщо вони часто виникають, можуть привести до поломки картриджа або принтера. Зазвичай при цьому "блимає червона лампочка" (або індикаторний світлодіод) на панелі апарату. Якщо аркуш паперу при самостійному видаленні рветься, в принтері можуть залишитися його обривки. Найчастіше після цього на екран видається повідомлення про застрявання паперу, наприклад "помилка ХХХ". Буває навіть так, що при застряванні паперу в принтері для видалення обривків застряглого аркуша із розбиранням вузлів апарату, доводиться звертатися в сервісний центр. До речі, ми завжди готові допомогти. А якщо "блимає жовта лампочка", все не так страшно - найчастіше це просто сигнал, що закінчився папір в лотку.
3. Картридж - тонерний або чорнильний, один або декілька. Після того, як його ресурс добігає кінця (принтер починає друкувати нечітко), виникають запитання: "як підібрати картридж або який картридж в моєму принтері" - в цьому випадку можна подивитися маркування на корпусі картриджа або скористатися пошуком по моделі друкувального пристрою; "де купити картридж для принтера" - тут все дуже просто - грамотний фахівець завжди допоможе і підкаже, досить зайти в наші контакти і зв'язатися з нами будь-яким зручним способом; "як замінити картридж або як відкрити кришку принтера" - ця інформація є в інструкції до вашого апарату або ви можете звернеться за консультацією до технічного фахівця; "чи можу я друкувати з одним чорним картриджем без кольорового?". Однозначна відповідь - ні. А ось на запитання "картридж не працює, як його скинути?" однозначної відповіді не буде, тому що все залежить від того, яка у вас модель принтера (МФУ). На нашому сайті є безліч інструкцій по роботі з СНПЧ, ПЗК, по відновленню тонерних картриджів. Там ви знайдете відповідь на популярні запитання, як:
- "принтер починає сигналізувати, що закінчується картридж, що мені робити?";
- "принтер показує, що закінчується картридж, скільки я можу ще надрукувати?";
- "друкуюча голівка не заїжджає назад?";
- "як зробити так, що б друкуюча головка виїхала до центру?".
Якщо необхідно - не соромтеся звернутися в нашу техпідтримку на сайті (внизу праворуч є закладка "Консультант онлайн") або зателефонувати на гарячу лінію: 0 800 509 278.
Список наших контактів для допомоги вам.
Станіслав Комухаєв